domenica 1 aprile 2012

Första april annat än ett skämt....


Men istället en underbar dag med min lilla familj i hemmet. Har där med också missat alla typer av aprilskämt missat något bra????? Och eftersom det skall vara den sista fina dagen på någon vecka ( det sägs att det skall bli regn från imorgon och fram över) tyckte jag det var underbart att njuta av den fullt ut........ Även om jag började med tvätt och tvätta golvet, sen blev det trädgård, sol, spriz, grillning, vin och första middagen ute på altanen för detta året...... Och många fler lär det bli. Så idag tänkte jag ge er bara bilder av denna dag.


Tvätten hängde, dom två fina tröjorna är från min kompis klädmärke 5 preview som jag tänkte komma tillbaka och prata om idagarna.





Min lillkille som passade på att styla om sin favoritleksak en gammal dockvagn som var min. Nu med 5 preview klistermärken.....



Dagens middag grillade kycklinglår, salsiccia och äggplantor med grönsallad och rödlök.
 





Dagens avslut blev ett sista glas rött, jordgubbar och en chokladbit....... Och ett " gud vilken skön och avslappnande dag! "

Nessun commento:

Posta un commento